• УПШ1
  • Слайд1
  • Слайд2
  • Слайд3
  • Слайд4
  • Слайд5
  • Слайд6
  • Слайд7
  • Слайд8


Правила внутрішнього розпорядку

 

Ужгородська початкова школа «Ялинка»

Ужгородської міської ради  Закарпатської області

 

  

Правила

 внутрішнього трудовогорозпорядку

на 2023-2024 навчальний рік

 

 

  

Прийнято на загальних зборах

колективу УПШ «Ялинка»

(протокол № 1 від 30.08.2023 р.,

 наказ №184 від 31.08.2023р.)

 

 І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.  Відповідно до Кодексу Законів про працю України, Законів України “Про освіту”, “Про повну загальну середню освіту”, основних нормативних документів, пов’язаних із середньою освітою, з метою забезпечення дотримання трудової дисципліни, підвищення якості та продуктивності праці запроваджуються ці правила внутрішнього трудового розпорядку.

Метою цих Правил є визначення обов’язків педагогічних та інших працівників закладу освіти, передбачених нормами, які встановлюють внутрішній розпорядок у закладах загальної середньої освіти. Зазначені норми закріплені в Типових правилах внутрішнього розпорядку, відповідно до яких трудовий колектив УПШ «Ялинка» затверджує свої правила  внутрішнього розпорядку.

1.2.  Трудова дисципліна базується на свідомому й сумлінному виконанні працівниками своїх трудових обов’язків і є необхідною умовою організації ефективної праці й освітнього та виховного процесу. Трудова дисципліна забезпечується методами переконання та заохочення до сумлінної праці. До порушників дисципліни застосовуються заходи дисциплінарного та громадського впливу.

1.3.   Правила погоджені з профспілковим комітетом, затверджені трудовим колективом і враховують умови роботи школи.

1.4.    Всі питання, пов’язані із застосуванням правил внутрішнього розпорядку, вирішує адміністрація школи в межах своїх повноважень, а у випадках, передбачених чинним законодавством і правилами внутрішнього трудового розпорядку, спільно чи за погодженням з профспілковим комітетом школи.

ІІ. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ТА ЗВІЛЬНЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ

2.1.  Працівник реалізує право на працю укладанням трудового договору (контракту), згідно з яким він зобов’язується виконувати роботу з певного фаху, дотримуючись внутрішнього трудового розпорядку, а заклад зобов’язується виплачувати працівнику заробітну плату й забезпечувати умови праці.

2.2.  При влаштуванні на роботу працівником подаються такі документи:

  • трудова книжка, оформлена у встановленому порядку;
  • заява;
  • лист обліку кадрів;
  • автобіографія;
  • диплом або інший документ про освіту чи професійну підготовку;
  • свідоцтво про шлюб (якщо паспорт виданий на одне прізвище, а документи про освіту – на інше);
  • ідентифікаційний код;
  • паспорт;
  • медична книжка, оформлена у встановленому порядку (за наявності).

Копії наданих документів завіряються директором  школи і залишаються в особовій справі працівника.

2.3.Особи, які влаштовуються на роботу, що вимагає спеціальних знань (електрик, сантехнік), зобов’язані подати відповідні документи про освіту чи професійну підготовку (диплом, атестат, посвідчення), копії яких завіряються директором і залишаються в особовій справі працівника.

2.4.   Особи, які влаштовуються на роботу, зобов’язані оформити особову справу та пройти медичний огляд у разі відсутності вже оформленої медичної книжки.

2.5.  Посади педагогічних працівників заміщуються відповідно до вимог Закону України “Про освіту”, Закону України “ Про загальну середню освіту ”, статуту школи.

2.6.     Працівники школи можуть працювати за сумісництвом відповідно до чинного законодавства.

2.7.  Адміністрація зобов’язана:

  • роз’яснити працівникові його права й обов’язки та проінформувати про умови праці: наявність  на майбутньому робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, та можливі наслідки їхнього впливу на здоров’я; права працівника на пільги й компенсації за роботу в таких умовах відповідно до чинного законодавства й колективного договору;
  • ознайомити працівника з правилами внутрішнього розпорядку та колективним договором;
  • визначити працівникові робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;
  • проінструктувати працівника з техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці та протипожежної охорони, безпеки й організації роботи з охорони життя і здоров’я дітей.

2.8.  При прийомі на роботу в наказі може бути обумовлений випробувальний термін, який встановлюється відповідно до чинного законодавства, але не може перевищувати один місяць. Результати випробування оцінює адміністрація. Якщо працівник не відповідає займаній посаді, адміністрація протягом терміну чи відразу після його закінчення припиняє договір без погодження з профспілковим комітетом і без виплати вихідної допомоги.

2.9.     Прийняття на роботу оформлюється наказом директора школи з обов’язковим ознайомленням працівника, який підписується в наказі про ознайомлення з Правилами трудового розпорядку, техніки безпеки та посадовими обов’язками, Статутом школи.

2.10.  Трудові книжки ведуться на осіб, які пропрацювали понад п’ять днів. На працівників за сумісництвом трудові книжки ведуться за основним місцем роботи. Запис у трудову книжку відомостей про роботу за сумісництвом проводиться за бажанням працівника керівником за місцем основної роботи.

2.11.   Ведення трудових книжок необхідно здійснювати згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок на підприємствах, в установах і організаціях.

Трудові книжки працівників зберігаються як документи суворої звітності.

Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу трудових книжок покладається на уповноважену директором школи особу.

2.12.   Припинення трудового договору може мати місце лише на підставах, передбачених чинним законодавством, та умовами, передбаченими в трудовому договорі (контракті).

2.13.  Розірвання трудового договору з ініціативи директора допускається у випадках, передбачених чинним законодавством та умовами контракту.

Звільнення педагогічних працівників у зв’язку зі скороченням обсягу роботи може мати місце тільки в кінці навчального року.

Звільнення педагогічних працівників за результатами атестації, а також у випадках ліквідації закладу освіти, скорочення кількості або штату працівників здійснюється відповідно до чинного законодавства.

Перед звільненням працівник, якщо він є матеріально відповідальною особою, зобов’язаний передати закріплені за ним матеріальні цінності через бухгалтерію школи заступнику директора з господарчої роботи або директору школи.

2.14.  Припинення контракту оформлюється наказом директора школи.

2.15.   Керівник зобов’язаний у день звільнення видати працівникові належно оформлену трудову книжку й провести з ним розрахунок відповідно до чинного законодавства. Записи про причини звільнення в трудовій книжці повинні здійснюватися відповідно до формулювання чинного законодавства із посиланням на відповідний пункт, статтю Закону. Днем звільнення вважається останній день роботи.

ІІІ. ОСНОВНІ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ

3.1.  Працівники закладу зобов’язані:

  • Працювати чесно й добросовісно, виконувати обов’язки педагогічних працівників відповідно до ст. 56 Закону України “Про освіту”, суворо дотримуватися навчального режиму, Закону України “Про загальну середню освіту” й Правил внутрішнього трудового розпорядку ліцею, Статуту школи, посадової інструкції.
    • Дотримуватися вимог техніки безпеки, виробничої санітарії і протипожежної охорони, передбачених відповідними правилами та інструкціями.
    • Вживати протиепідемічних заходів у зв’язку з поширенням гострої респіраторної хвороби.
    • Берегти навчальні й загальношкільні приміщення, обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо; виховувати в учнів та вихованців бережне ставлення до шкільного майна.
    • Дбати про особисту безпеку й здоров’я, а також про безпеку й здоров’я учнів та оточення в процесі виконання будь-яких робіт чи під час перебування на території школи.
    • Проходити медичні огляди у визначені терміни відповідно до інструкції про проведення періодичних медичних оглядів.

            Основні функціональні обов’язки заступника директора, вчителів, вихователів

        дошкільних груп, класних керівників, керівників гуртків, діловода школи, технічного

        персоналу затверджуються наказом директора закладу.

3.2.    Коло обов’язків (робіт), що їх виконує кожний працівник за своєю спеціальністю, кваліфікацією чи посадою, визначається посадовими інструкціями й положенням, затвердженими в установленому порядку кваліфікаційними довідниками посад службовців і тарифно-кваліфікаційними довідниками робіт і професій робітників, положеннями й Правилами внутрішнього розпорядку.

3.3.    Завідуюча господарством після узгодження з директором визначає обсяг і характер роботи технічного персоналу з урахуванням навантаження в межах робочого дня.

3.4.  Вчителі та вихователі зобов’язані:

  • на початку робочого дня ознайомитися з усіма розпорядженнями та оголошеннями, наданими адміністрацією;
  • брати участь у нарадах, педрадах, засіданнях, методичних об’єднаннях та інших заходах школи;
  • надавати пояснення щодо причин відсутності чи запізнення в навчальну частину черговому адміністратору;
  • спланувати виконання програм, враховуючи структуру та режим навчального року, річний план роботи закладу й календарно-тематичні плани з предметів; календарно-тематичні плани на I семестр затвердити до 05 вересня, на II семестр - до 14 січня.
  • перед початком уроку перевірити готовність учнів до уроку й санітарний стан навчального приміщення;
  • закріпити робочі місця за учнями (у класах - класні керівники);
  • на початку уроку особисто в класному журналі зробити записи щодо відсутніх учнів;
  • вихователям дошкільних груп відмічати відсутність дітей до 8.40год.;
  • прийом дітей у дошкільні групи проводиться  до 9.30год.;
    • оформлювати та заповнювати класні журнали кульковими ручками виключно чорного кольору;
    • вести облікові записи в електронному журналі;
    • у день проведення уроку записати в класному журналі зміст даного уроку й домашнє завдання учням;
    • задавати домашнє завдання учням до дзвінка з уроку, записати його на класній дошці, дати необхідні пояснення і виділити час для запису його в щоденники, планери або зошити, наголосити учням на необхідності це зробити;
    • після дзвоника з уроку повідомити учням про закінчення заняття і дати дозвіл на вихід із класу, організувати роботу чергових з виконання санітарно-гігієнічного режиму школи;
    • нести відповідальність за збереження майна, чистоту й порядок у класі групі під час уроку чи заняття;
      • заздалегідь попереджати адміністрацію школи про неможливість з поважної причини вийти на свої уроки чи у дошкільну групу на заміну;
      • здійснювати виклики батьків до школи лише в позаурочний час (бесіди з батьками під час уроку або на перервах не допускаються;
      • слідкувати за виконанням учнями Правил внутрішнього розпорядку, режиму роботи школи, санітарно-гігієнічних вимог, протиепідемічних заходів;
      • нести повну відповідальність за життя і здоров’я дітей під час проведення уроків, екскурсій, позакласних та позашкільних заходів, що їх організує заклад; негайно повідомляти черговому адміністратору про всі нещасні випадки чи травматизм учнів та вихованців;
      • економно ставитися до використання енергоносіїв та водопостачання, регулярно нагадувати про це учням школи;

3.5.  Класні керівники, вихователі дошкільних груп зобов’язані:

  • вести облік відвідування учнями та вихователями школи щоденно робити про це відповідний запис у класному     журналі та журналі обліку відвідування;
  • вживати термінові заходи задля з’ясування причин пропуску занять уроків учнями та вихованцями;
  • під час здійснення організованого харчування супроводжувати учнів, контролювати порядок харчування та прибирання столів;
    • вести облік підручників, отриманих класом у шкільній бібліотеці, нести відповідальність за їх збереження, проводити виховну роботу з класом з метою виховання дбайливого ставлення до шкільного фонду підручників; стежити за тим, щоб підручники учнів класу були обгорнуті та підписані; проводити екскурсії тільки після оформлення наказу по школі, проведення інструктажу з техніки безпеки з обов’язковим підписом у відповідному журналі.
    • вносити зміни в класні журнали (інформацію про зарахування та вибуття учнів) тільки на підставі наказу директора школи.

 

3.6.  Працівникові закладу, що не є педагогічним працівником, забороняється:

  • виконувати роботу, не пов’язану з його безпосередніми обов’язками, зокрема роботу педагогічного характеру;
  • вживати заходи виховного впливу стосовно учнів без педагогічних працівників, за винятком форсмажорних обставин, надзвичайних ситуацій;
  • виконувати    доручення,    розпорядження    тощо педагогічних працівників   без                         згоди безпосереднього керівника або роботодавця;
  • скорочувати на свій розсуд графік роботи та визначений обсяг роботи на день;
  • надавати без оформлення їх у встановленому порядку платні послуги педагогічним працівникам закладу, батькам учнів (особам, що їх замінюють) у робочий час та за рахунок робочого часу;
  • залишати навчальний заклад без дозволу безпосереднього керівника або роботодавця для розв’язання особистих проблем у години, визначені графіком роботи;
  • передоручати виконання своїх обов’язків іншим працівникам, організовувати власну заміну без спеціального розпорядження-дозволу під підпис безпосереднього керівника (завідувача господарства);
  • на свій розсуд розпоряджатися майном, інвентарем, іншим, що складає матеріально-технічну базу закладу і за відсутності або пошкодження може призвести до негативних наслідків щодо збереження шкільної території і шкільних будівель, зокрема їхніх приміщень, у належному стані;
  • здійснювати протягом навчального дня пов’язану із виконанням посадових обов’язків діяльність, яка може зашкодити освітньому процесу, мати негативний вплив на здоров’я його учасників - учнів та педагогічних працівників.

ІV. ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ АДМІНІСТРАЦІЇ

4.1.  Адміністрація школи зобов’язана:

  • забезпечити виконання Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту»,  Положення про загальноосвітню школу України й Правил внутрішнього розпорядку в школі;
  • неухильно дотримуватись законодавства про працю, правильно організувати діяльність усіх відповідно до їхнього фаху й кваліфікації;
  • удосконалювати освітній процес, сприяти прояву педагогічної ініціативи, створювати умови для вибору педагогічними працівниками форм, методів, засобів навчання;
  • нести відповідальність за кінцеві результати освітнього процесу;
  • регулярно вживати заходи для зміцнення трудової і виробничої дисципліни;
  • надавати відпустки всім працівникам закладу освіти відповідно до графіку відпусток;
  • доводити до відома педагогічних працівників наприкінці навчального року (до надання відпустки) педагогічне навантаження на наступний навчальний рік;
    • забезпечувати систематичне підвищення кваліфікації працівників школи, створювати необхідні умови для поєднання праці з навчанням у вищих і середніх спеціальних навчальних закладах;
    • забезпечувати дотримання в закладі санітарно-гігієнічних норм і правил збереження шкільного майна, безпеку співробітників, учнів та вихованців;
    • забезпечити умови роботи відповідно до техніки безпеки, виробничої санітарії, належне технічне обладнання всіх робочих місць, створювати здорові та безпечні умови праці, необхідні для виконання працівниками трудових обов’язків;
    • дотримуватись чинного законодавства, активно використовувати засоби вдосконалення управління, зміцнення договірної та трудової дисципліни;
    • своєчасно подавати центральним органам державної виконавчої влади встановлену статистичну й бухгалтерську звітність, а також інші необхідні відомості про роботу й стан закладу;
    • організовувати гаряче харчування учнів;
    • забезпечувати систематичний контроль за дотриманням умов оплати праці й використанням фонду заробітної плати;
    • вишукувати додаткові джерела фінансування і спрямовувати їх на розвиток соціальної інфраструктури й зміцнення матеріальної бази УПШ «Ялинка»
    • своєчасно забезпечувати заклад навчально-наочними посібниками, господарським інвентарем;
    • захищати професійну честь і гідність працівників, чуйно ставитись до їхніх  повсякденних турбот, забезпечувати надані їм пільги.

4.2.    Адміністрація виконує свої обов’язки у відповідних випадках спільно чи за погодженням з профспілковим комітетом.

V. РОБОЧИЙ ЧАС ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ

5.1.    Робочий час вчителів – час, призначений для здійснення освітнього процесу, який визначається затвердженим розкладом навчальних занять, складеним відповідно до тижневого педагогічного навантаження, а також затвердженими планами виховної та методичної роботи; вихователів – 6 годин щоденно.

5.2.   Відповідно до статті 25 Закону України “Про загальну середню освіту” педагогічне навантаження вчителя закладу загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типу й форми власності – час, призначений для здійснення освітнього процесу. Педагогічне навантаження вчителя включає 18 навчальних годин протягом навчального тижня, що становить тарифну ставку, а також інші види педагогічної діяльності: підготовку до уроків, класне керівництво, перевірку зошитів тощо; вихователя 30 годин щотижня.

5.3.    Умови оплати праці, ставки заробітної плати, посадові оклади педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів визначені Інструкцією про порядок обчислення заробітної плати працівників освіти, що затверджена Міністерством освіти України від

15.04.93 р. №102 (зі змінами). Відповідно до п. 64 розділу VI, ставки заробітної плати педагогічних працівників встановлюються, виходячи із затрат робочого часу в астрономічних годинах (60 хвилин). Короткі перерви, передбачені між уроками, заняттями, лекціями є робочим часом педагогічного працівника.

5.4.  У школі встановлюється п’ятиденний робочий тиждень із двома вихідними днями.

Час роботи закладу:

7.00 – 19.00 – щоденно.

Регламент проведення уроків та перерв.

Для учнів 1-4-х класів тривалість уроків 35хв., 40 хв.:

 

 

 

 

1-й урок

0830-0910

 

2-й урок

0920-1000

 

3-й урок

1025-1105

 

4-й урок

1115-1155

 

5-й урок

1210-1250

 

6-й урок

1255-1335

 

  •  кожен урок починається і закінчується дзвоником;
  • збори та засідання (педагогічні ради, батьківські збори, засідання шкільних органів самоврядування) проводяться у встановлені дні та години за календарним планом, затвердженим директором;
  • розклад уроків, виховної роботи, позакласних занять, роботи гуртків повинні бути вивішені на інформаційному стенді;
  • встановлюється такий графік чергування адміністрації закладу:

Понеділок

з 0800 до 1800

Рибак С.С.

Вівторок

з 0800 до 1800

Мовзер С.Б.

Середа

з 0800 до 1800

Суханій А.Ю.

Четвер

з 0800 до 1800

Кенез М.В.

П’ятниця

з 0800 до 1800

Проц А.Ф.

5.5.  Між уроками встановлюються перерви, тривалість яких визначається наказом директора (Наказ про затвердження режиму роботи школи).

5.6.    Додаткові, індивідуальні та групові заняття з учнями та вихованцями, які потребують педагогічної підтримки, проводяться за розкладом, затвердженим на І і ІІ семестр.

5.7.  У робочий час вчителя також входять підготовка до уроків, класне керівництво, перевірка зошитів, індивідуальна позакласна робота з дітьми, робота з батьками тощо.

5.8.       Кожного непарного тижня у вівторок о 13.00 проводяться виробничі наради, на яких підбиваються підсумки роботи школи за попередній період, повідомляється план роботи, зачитуються накази, розпорядження по УПШ «Ялинка».

5.9. Адміністрація встановлює тижневе педагогічне навантаження педагогічним працівникам

на новий навчальний рік (до початку періоду відпусток) з урахуванням рекомендацій шкільних МО, призначення класного керівництва, дотримуючись принципів:

  • наступності у викладанні предметів у класах;
  • збереження обсягу навчального навантаження, забезпечення стабільності обсягу навчального навантаження протягом навчального року;
  • забезпечення молодих спеціалістів навчальним навантаженням за фахом в обсязі не меншому, ніж кількість годин на ставку заробітної плати;
  • встановлення навчального навантаження, вищого за кількість годин на 1,5 ставки заробітної плати, а також неповного навчального навантаження тільки за згодою працівника.

5.10.   Розклад уроків затверджується директором за погодженням з профспілковим комітетом. Розклад уроків враховує принцип педагогічної доцільності й максимальної економії часу педагогічного працівника.

5.11.  Під час зимових, осінніх та весняних канікул, а також літніх, що не збігаються з черговою відпусткою, адміністрація ліцею залучає педагогічних працівників до педагогічної та організаційної діяльності в межах часу, що не перевищує їхнього навчального навантаження до початку канікул в таких межах:

  • з навантаженням до 9 год. – з 9.00 до 11.00 год. або з 10.00 до 12.00;
  • з навантаженням від 9 до 18 год. – з 9.00 до 13.00 год. або з 10.00 до 14.00;
  • з навантаженням від 18 до 28 год. – з 9.00 до 14.00 год. або з 10.00 до 15.00.

5.12.   Вважати обов’язковою реєстрацію в книзі відпрацювання робочого часу фактичного початку й закінчення роботи всіх працівників  під час канікул.

5.13.  Педагогічне навантаження вчителя визначається тарифікацією.

5.14.  Рішення про тимчасову зміну режиму роботи закладу в період канікул та тимчасового призупинення освітнього процесу (карантину), зокрема зміну початку робочого дня для педагогічних працівників, приймається директором за погодженням з профспілковим комітетом, оформлюється окремим наказом і під підпис доводиться до відома членів педагогічного колективу не пізніше ніж за день до початку канікул або карантинного режиму.

5.15.    У разі призупинення роботи освітнього закладу, спричиненого відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами (епідемії, карантин, буревій, капітальний ремонт, пожежа, повінь, громадянські дії у вигляді загальної суспільної непокори тощо), працівникам час простою оплачується з розрахунку встановленого положенням колективного договору, але не нижче від двох третин тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).

5.16.  Адміністрація школи за узгодженням з профспілковим комітетом складає графік чергових відпусток і доводить його до відома всіх працівників.

5.17.  Вчителям і іншим педагогічним працівникам щорічні відпустки надаються, як правило, під час літніх канікул.

5.18.     Відпустка, необхідна для санаторного лікування, може бути надана протягом навчального року за наявності стабільної заміни предмета.

5.19.  Вчителям та вихователям школи забороняється:

  • змінювати на свій розсуд розклад уроків і графіки роботи;
  • проводити заміну уроків без відома адміністрації;
  • продовжувати чи скорочувати тривалість уроків і перерв між ними;
  • використовувати свій робочий час не за призначенням, за винятком форсмажорних обставин;
  • використовувати учбовий час учнів не за призначенням, залучати до проведення заходів, не пов’язаних із процесом навчання;
  • вносити зміни в освітній процес без дозволу адміністрації;
  • під час уроків та занять телефонувати й відправляти повідомлення батькам без нагальної потреби;
  • вносити зміни в класні журнали (інформацію про зарахування та вибуття учнів), окрім як класним керівникам;
  • відволікати вчителя на розмови з батьками й колегами після початку уроку;
  • заходити в клас після початку уроку для різних об’яв та інформацій; вхід у клас після початку уроку дозволяється в особливих випадках лише з дозволу директора чи його заступника;
  • перебувати в школі стороннім особам під час навчального процесу;
  • надурочна робота та робота у вихідні та святкові дні не допускається;
  • курити в приміщенні та на території закладу;
  • виганяти учнів з уроків, не допускати учнів до уроків без відома адміністрації;
  • виправляти оцінки, користуватися коректором, заклеювати записи в класних журналах;
    • залучати окремих працівників до роботи у встановлені для них вихідні дні допускається у виняткових випадках, передбачених законодавством, за письмовим наказом (розпорядженням) власника або керівника закладу з дозволу профспілкового комітету. Робота у вихідний день може за погодженням сторін компенсуватися наданням іншого дня відпочинку.

5.24.   У разі відсутності директора його обов’язки виконує заступник з НВР; у разі відсутності директора і заступника з НВР його обов’язки виконує вихователь-методист. При відсутності педагога або іншого працівника закладу освіти директор або його заступник зобов’язані терміново вжити заходи щодо його заміни іншим педагогічним працівником.

5.25.  Сторонні особи можуть бути присутні на заняттях лише з дозволу директора школи (або  його заступника у разі відсутності директора).

5.26.  Під час канікул працівники молодшого обслуговуючого персоналу залучаються до виконання господарських робіт, які не вимагають спеціальних знань та вмінь (дрібний ремонт, праця на території, фарбування, прання тощо).

5.27.  Для сторожів запроваджується підсумований облік робочого часу згідно із затвердж-еним графіком роботи, виходячи з норм 40-годинного робочого тижня при тарифній ставці, обліковим періодом при цьому є місяць.

VІ. ЗАОХОЧЕННЯ ЗА УСПІХИ В РОБОТІ

6.1.  Заохочення за успіхи в роботі є важливим засобом зміцнення трудової дисципліни.

6.2.    За зразкове виконання трудових обов’язків, результативність у навчально-виховній роботі, довгу й сумлінну працю, новації в професійній діяльності, активну участь у житті трудового колективу адміністрація школи застосовує такі заохочення: оголошення подяки з занесенням у трудову книжку; оголошення подяки; премія; нагородження Почесною грамотою; вшанування майстрів педагогічної праці, ветеранів праці.

6.3.   Право застосування заходів заохочення (за погодженням чи спільно з профспілковим комітетом) належить директору школи, при цьому також враховується думка відповідного МО.

6.4.    За досягнення високих результатів у навчанні й вихованні педагогічні працівники рекомендуються для нагородження державними нагородами, присвоєння почесних звань, відзначення державними преміями, знаками, грамотами, іншими видами морального й матеріального заохочення.

6.5.     Заохочення оголошується в наказі, доводяться до відома всього колективу школи й заносяться до трудової книжки працівника.

VІІ. СТЯГНЕННЯ ЗА ПОРУШЕННЯ ТРУДОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ

7.1.    До порушників дисципліни й недобросовісних працівників застосовуються засоби дисциплінарного й громадського впливу.

7.2.  Порушення трудової дисципліни – це невиконання або виконання не на належному рівні з вини працівника покладених на нього трудових обов’язків.

7.3.  За порушення трудової дисципліни до працівника може бути застосовано один із засобів стягнення:

  • догана;
  • звільнення.

7.4.     Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосоване за систематичне невиконання працівником без поважних причин обов’язків, покладених на нього трудовим договором, Статутом, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовою інструкцією, якщо до цього працівника раніше застосовувались заходи дисциплінарного чи громадського впливу.

7.5.   До застосування дисциплінарного стягнення власник або уповноважений ним орган повинен зажадати від порушника трудової дисципліни письмових пояснень. У випадку відмови працівника дати письмові пояснення складається відповідний акт.

Дисциплінарні стягнення застосовуються власником або уповноваженим ним органом безпосередньо після виявлення провини, але не пізніше одного місяця від дня її виявлення, не враховуючи часу хвороби працівника або перебування його у відпустці. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку.

7.6.  Рішення атестаційної комісії також є підставою для звільнення педагогічного працівника в порядку, встановленому законодавством.

7.7.   Дисциплінарні стягнення застосовуються директором школи. Адміністрація школи має право замість застосування дисциплінарного стягнення передати питання про порушення трудової дисципліни на розгляд адміністративної наради, профспілкового комітету, зборів трудового колективу.

7.8.  Розрив трудового договору з ініціативи адміністрації не допускається без попереднього погодження профспілкового комітету школи, за винятком випадків, передбачених законодавством.

7.9.     До накладання стягнення від порушника дисципліни повинно бути одержане письмове пояснення. Відмова від написання не є перепоною для застосування дисциплінарного стягнення.

7.10.   Дисциплінарні стягнення застосовуються адміністрацією безпосередньо після здійснення проступку, але у всіх випадках не пізніше місяця після його здійснення (не враховуючи часу відсутності працівника у зв’язку з хворобою чи відпусткою).

7.11.   Стягнення оголошується в наказі по школі і повідомляється працівнику під підпис протягом трьох днів. Якщо працівник відмовляється розписатися під наказом, то особа, яка ознайомлює працівника з наказом, робить відмітку на документі, підтверджуючи її підписом із вказівкою терміну ознайомлення.

VIII. ДІЇ ПРАЦІВНИКІВ У РАЗІ ВВІМКНЕННЯ СИГНАЛУ «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» Класні керівники 1-4-х класів, вихователі дошкільних груп:

8.1.  Проводять з усіма учнями вступні та позапланові інструктажі з безпеки життєдіяльності, протиепідемічних заходів, пожежної безпеки, цивільного захисту та під час виникнення надзвичайних ситуацій (з обов’язковим записом у класних журналах та журналах реєстрації інструктажів відповідно до вимог законодавства України).

8.2.  Роз’яснюють учням маршрути руху, схеми яких розміщені на видноті у кожному навчальному приміщенні, у найпростіше укриття, що знаходиться у підвальному приміщенні ліцею. Проводять тренувальні пересування учнів колонами по двоє з приміщення класу та роз’яснюють учням про необхідність рухатися швидко та спокійно, і перебування в укритті до завершення тривоги.

8.3.  Щодня до 8.30 вносять інформацію про відсутніх учнів та причини їхньої відсутності у зведену таблицю.

8.4.  Проводять постійний моніторинг залученості учнів до навчання (очного та дистанційного) і проводять систематичну комунікацію з учнями і батьками.

8.5.  Надають батькам та особам, які їх замінюють, рекомендації щодо роз’яснення дітям правил безпечної поведінки в умовах воєнного часу, щоб вони усвідомлювали важливість цього процесу та адаптувалися до цієї необхідності (див. нижче інструкції). Важливо, щоб батьки вдома пояснювали необхідність безумовного дотримання правил безпеки переміщення до укриття і перебування в укритті під час повітряної тривоги.

Вчителі, вихователі:

8.6.  На початку уроку проводять перевірку присутніх учнів на уроці, про що роблять відповідні відмітки у класному журналі.

8.7.  При сигналі «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» сповіщають учнів про загрозу і припиняють урок (у дистанційному форматі також, нагадавши про правила безпеки визначені сім’єю).

8.8.      Організовують пересування учнів та вихованців колонами по двоє з приміщення класу та допомагають учням швидко та спокійно рухатися відповідно до визначених маршрутів руху, які розміщені навидноті у кожному навчальному приміщенні, у найпростіше укриття, яке знаходиться у підвальному приміщенні ліцею, і перебувають там до завершення тривоги.

8.9.          В укритті проводять перекличку учнів і повідомляють черговому адміністратору про дітей, які не дісталися укриття.

8.10.      Під час організованого перебування учнів на подвір’ї закладу при сигналі оповіщення

«ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» направляють швидкий рух дітей до  найпростішого  укриття.

8.11.       Здійснюють необхідну психологічну підтримку, заходи для комфортного та спокійного перебування учнів в укритті.

8.12.       Після відбою тривоги учасники освітнього процесу повертаються з укриття до класних приміщень та продовжують процес навчання відповідно до розкладу занять.

8.13.       Під час сигналу «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» не відпускають учнів додому навіть на прохання батьків, щоб не наражати їх на небезпеку під час повітряної тривоги.

8.14.       На початку першого уроку та за 5 хвилин до закінчення останнього уроку нагадують учням про правила поведінки під час сигналу цивільного захисту «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» у школі та на шляху додому.

8.15.       Для швидкого надання медичної допомоги залучають медичного працівника. У разі необхідності самостійно надають першу домедичну допомогу.

Дії чергового по школі у період воєнного стану

8.16.       Пропускати до закладу учнів лише у присутності чергового адміністратора та у супроводі  класного керівника.

8.17.       Не допускати до приміщень школи осіб, що не є учнями та працівниками закладу (крім осіб, супроводжуючих учнів, які мають особливі освітні потреби, працівників організацій, які забезпечують життєдіяльність закладу, правоохоронних органів, муніципальної охорони, ДСНС, Держпродспоживслужби).

8.18.       У разі виникнення пожежі подати сигнал УВАГА ВСІМ!!!!, включивши три довгі електричні дзвінки по школі з інтервалами (30 секунд).

8.19.       Вихід з території учнів дозволяється лише по закінчені уроків або організовано з вчителем.

8.20.       Відвідувачів на прийом до членів адміністрації пропускати тільки у супроводі цих членів адміністрації чи секретаря.

8.21.       У разі необхідності, при грубому порушенні порядку і небезпеці, а також у разі виявлення підозрілих предметів, терміново викликати наряд поліції за допомогою «тривожної кнопки» та повідомити директора школи про даний випадок.

8.22.       При аварійних ситуаціях викликати аварійні служби та повідомляти директора чи заступника директора з господарської роботи (при їх відсутності - чергового сторожа).

8.23.       Фіксувати в окремому журналі час видачі і повернення ключів від кабінетів, особливо у вихідні дні.

8.24.       Тримати зачиненими підвали та усі входи у приміщення закладу з метою недопущення проникнення сторонніх осіб.

8.25.       При сигналі «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА» визначені чергові прибиральниці швидко перевіряють усі приміщення школи щодо наявності у них учнів, направляють їх в укриття.

ІХ. ТЕРМІН ДІЇ

9.1.Правила, укладені на 2023-2024 н.р., набирають чинності з моменту затвердження наказом по школі і діють до укладення нових або перегляду цих Правил.

9.2. У разі реорганізації закладу Правила зберігають чинність протягом строку, на який їх укладено або можуть бути переглянуті за згодою колективу.

9.3. У разі ліквідації закладу Правила зберігають чинність протягом усього строку проведення ліквідації.

9.4.У разі зміни роботодавця чинність Правил зберігається протягом строку його дії, але не більше одного року.

 

Директор УПШ «Ялинка»                                                                          Світлана РИБАК

 

Голова ПК УПШ «Ялинка»                                                                         Тетяна ШУМЕЙ